1. 56 % от потребителите мислят, че е безотговорно да си приятел с шефа си във Facebook
Въпреки че все по-често припокриваме работата с личния си живот, ние продължаваме да правим разграничение между двете. В същото време, 62 процента от анкетираните са заявили, че е погрешно мениджърите да се сприятеляват със служителите си във Facebook.
2. 90 % от споделените линкове във Facebook са свързани със секс
Социологът Dan Zarrella е провел проучване, което е имало за цел да определи какво най-често споделят потребителите във Facebook. Той установил, че 90 процента от споделените линкове във Facebook са свързани със секс.
3. Потребители, които са обвързани с партньор са по-щастливи от онези, които не са обвързани
До този извод социолозите са достигнали вследствие на проучване, проведено на базата на нивото на положителни или отрицателни настроения в актуализациите на потребителите във Facebook. Оказва се, че моногамията прави хората щастливи.
4. 21 % от потребителите са склонни да сложат край на връзката си чрез Facebook
Според проучване, 25 процента от анкетираните отговарят че са били ‘разкарани’ от половинките си чрез Facebook, а 21 процента отговарят че това е единствения начин, по който биха прекъснали връзката си. Подобен резултат определно буди тревоги, но поне засега, по-голямата част от хората не се разделят чрез Facebook. Изглежда ние все още се обръщаме към по-лични форми на комуникация. Освен това, според проучването, мъжете са по-склонни от жените да приключат връзката си чрез Facebook – 9 процента от жените и 24 процента от мъжете предпочитат този начин.
5. 85 % от жените се дразнят от приятелите си във Facebook
Според проучване на Eversave, 85 процента от жените заявяват, че се дразнят от приятелите си във Facebook. Причинте за това са различни – 63 процента отговарят, че ги дразни постоянното оплакване, 42 процента – несподеляне на еднакви политически възгледи, а 32 процента се дразнят от самохвалството за привидно идеален живот.
6. 25 % от домакинствата с профил във Facebook не ползват настройки за защита на личните данни
Проучване на Consumer Reports е установило, че едно от всеки четири домакинства с профил във Facebook не е запознато или не желае да ползва настройки за защита на личните си данни. Това е стряскащо, но все пак по-голямата част 75 процента от анкетираните осъзнават какъв риск поемат когато гледат несериозно на проблема.
7. 48 % от родителите са приятели на децата си във Facebook
По въпроса дали е добре да си приятел на детето си във Facebook, родителите са разделени на две, като 48 процента са избрали да направят това. На въпроса на каква възраст на децата трябва да им е позволено да се регистрират в социални сайтове, 26 процента от родителите отговарят над 18 години, 36 процента – 16-18години, 30 процента – 13-15години, и 8 процента – до 13 години.
8. 47 % от потребителите на Facebook имат нецензурни думи по стените си
Това е установено от проучване проведено от компанията Reppler и статистиката определено е тревожна. С други думи близо половината от потребителите на Facebook са склонни да употребяват ругатни.
6 задачи през които избраните трябва да ...
Американски старжурналист: В Украйна кон...