Постинг
03.04.2012 15:10 -
Какво са социалните медии?
Нищо ново! Още от зората на човешката цивилизация хората са изразявали и обменяли по един или друг начин мислите и идеите си. Първоначално това е ставало с езика на тялото и е изисквало присъствие и близко разстояние, когато неодобрението е било изказвало с ритник. С развитието на членоразделната реч разговорите станали по - малко болезнени. Обособили се места, на които най - често се случвала комуникацията - селския мегдан, форума, пазирите, църквата. Писмеността спомагала за това разстоянията да не бъдат пречка за провеждане на комуникация. Следват телеграфът, стационарният и мобилният телефон... Някъде там, по средата, медиите "изземват" правото на глас на марките производителите и стават техния глашатай. И в този период прекъсва диалогът между марката и клиента. Започва ерата на посланията. Те трябва да са кратки и ясни, силно мотивиращи към конректно действие - в повечето случаи покупка; таргетирани към конкретна група по пол, възраст, социална група: множество от консуматори - порфейли без име и без лице.
С развитието на интернет се появиха форумите, сайтовете с отзиви за продукти и ислуги и гласуване от страна на потребителите, които дават възможност за обмяна на опит , мнения, коментари - било то добри или лоши. С времето анонимните профили на хората придобиха все по - персонални форми - снимка, име и фамилия, град, адрес, дата, месец и година на раждане, интереси, семейно положение, спорт, любими филми, приятели и социална среда. Така социална комуникация прерасна от "писаници" между "ботове, тролове и дроиди" в разговор. Разговор между потребители, служители и инвеститори. Разговор между ХОРА!
Цитат от Власта на хората | новият маркетинг
С развитието на интернет се появиха форумите, сайтовете с отзиви за продукти и ислуги и гласуване от страна на потребителите, които дават възможност за обмяна на опит , мнения, коментари - било то добри или лоши. С времето анонимните профили на хората придобиха все по - персонални форми - снимка, име и фамилия, град, адрес, дата, месец и година на раждане, интереси, семейно положение, спорт, любими филми, приятели и социална среда. Така социална комуникация прерасна от "писаници" между "ботове, тролове и дроиди" в разговор. Разговор между потребители, служители и инвеститори. Разговор между ХОРА!
Цитат от Власта на хората | новият маркетинг
Поради что се гърчееш, мастико?!
Какви акценти поставят търговците на ав...
Елементите на класическия маркетинг микс...
Какви акценти поставят търговците на ав...
Елементите на класическия маркетинг микс...
Прокуратурата подхвана община обслужваща...
Зимно, жълтопаветно
"СКАНДАЛНИТЕ ЗАПИСИ НА БОЙКО БОРИСО...
Зимно, жълтопаветно
"СКАНДАЛНИТЕ ЗАПИСИ НА БОЙКО БОРИСО...
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 113
Архив