Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2011 11:58 - БЛОГ ЛЕГЕНДИ( ВЕЛИКИТЕ ТРОЛОВЕ) - ПЕПАС
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 29679 Коментари: 63 Гласове:
-313

Последна промяна: 23.03.2011 12:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                  image
                                             Целта на това текстче е да даде отговор, донякъде, на нарасналото любопитство от страна на нови блогъри, предимно блогърки, за това - как беше преди? Кои бяха "големите тролове" в Блог.бг. Но първо ще си позволя да напомня съвсем накратко дефиницията на понятието нтернет трол". Тази думичка, за изненада на изкуфелите поетеси и пр., не идва от скандинавската митология. "Трол" и "тролене" са термини, обозначаващи метод на дънен риболов със специална дънна блесна, на която глупавите рибоци, респективно блогъри, лапват и се закачат.
     Една от емблематичните фигури на първите талантливи интернет тролове в Блог бг беше Бале Балев. Известен е най-вече като
"ПЕПАС", но да добавя, че дузина негови регистрации все още стоят в резевр тук. На любопитните бих могъл да ги споделя на ЛС.
    Първата си регистрация начинаещия кошмар за бездарни и глуповати блогъри прави още в зората на Блог.бг - 2006 година. Започва със сериозни статии- пътеписи, понеже е обиколил  Азия и Западна Германия. Бързо се преориентира и започва да променя посоката на своята дейност. Става интернет трол. Една от първите му  любими жертви е бездарният графоман Цефула. Прави си няколко регистрации и започва интензивни интервенции. Любими обекти на пепас са предимно поетесите.
    В началото негов кумир е блогърът Тлнет, известен повече като нетчето, но Пепас бързо го изпреварва. Двамата се запознават имено тук, нищо че в момента не могат да си кажат дори "Добър ден". Бале създава постепенно свой кръг от гравитиращи второстепенни тролове като ахмеддоган, тармакадам, злика,борян мляков и др.
Статиите и коментарите на Пепас се превръщат в истински хит в сайта, очаквани с огромен интерес от блогърите, но и от...модераторите. Не закъсняват първите остри сблъсъци.
Доста от профилите на Бале са редовно баннати, някои от тях трити и блокирани тотално.
    Следваща стъпка в развитието на тролската практика на Пепас са т.н. коордирани действия, нещо то рода на оперативки. Състоят се в следното - няколко блогъра от обкръжението имат задача да проучават и издирват интересни "обекти", като в последствие на канферентни връзки в Скайп става разпределението на задачите по траленето на "обектите". Мисля, че няма нужда да обяснявам, че основна роля  играе тарторът на групата пепас. Едно от изобретенията на пепас е т.н. създаване на близнак, профил, който графично имитира първообраза, но всъщност има за цел да иронизира и осмива.
    Групата около Бале трансформира постепенно виртуалните си контакти в реални такива. легендални ще останат прословутите тролски сборища по разни софийски кръчми, където се анализира дейността и се осъществяват реални контакти между блогъри и блогърки.
     Ядрото на групата ежеседмично провежда и трол срещи на един таван на ул."Искър" в столицата, на които присъстват самия бале, нетчето, злика и БТП. На тези тайни сбирки се набелязва не само тактикката, но и се планира стратегията.
     Разбира се, постепенно, както всяка българска работа, идеята "Кой да води дружината" става причина отношенията в тролската гилдия да охладнеят. Успоредно с това идва нова генерация модератори, които се безкомпромисни в борбата си срещу троловете. Ето така се стига до момента, в който Бале напуска актевната си дейност в Блог.бг и се пренася в закрития вече Френдс и фотофорум, където е баннат доживот.
    От няколко дена Пепас е възобновил активната си работа, така че да се надяваме на интересни включавния



Тагове:   пепас,   бале балев,


Гласувай:
446



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rustam - близнаци, да
23.03.2011 12:18
ти да не би да си се "парила" на близначка?
цитирай
2. darcy - Много е дълго и не ми се чете.
23.03.2011 12:27
Но ми се струва, че му се подмазваш на Пепас...?
цитирай
3. rustam - Не ти се чете, Дарси
23.03.2011 12:30
не защото е дълго, а защото не съм те споменал.
Това е обективен очерк, нее подмазване
цитирай
4. viovioi - анонимен не дръж хората в неведение,
23.03.2011 12:45
защото аз съм ченгето в блога. Всичко го знаят.
цитирай
5. rustam - Това е положението
23.03.2011 12:53
приеми, че отвреме навреме ще бъдат трити идиотиите ти.:)
цитирай
6. darcy - А за мен все пак няма ли да напишеш нещичко?
23.03.2011 12:59
цитирай
7. magicktarot - Лелеее, с какво се занимават "некои хора" ! :))))
23.03.2011 13:34
Рустаме, очеркът ти е невероятен, направо професионален, много ми хареса, поздравления!

Но дейността, която извършват описаните от тебе - нямам думи! Направо завиждам на поетесите! Да правят цели щабове за тях! Поетеса да си на днешно време, Сафо репа да яде!:))) Тук се крие нещо подсъзнателно сексуално - иначе не мога да си обясня влиянието, което имат поетесите върху описваните блогъри. А и самите поетеси и прочее творци - дори някои от тях да са наивни и да изглеждат смешни в очите на някои хора - не правят зло никому, така ми се струва... :)
цитирай
8. mafani - Да, сега ми станаха ясни много неща.
23.03.2011 15:12
Понеже и аз питах, казвам -благодаря!
цитирай
9. milanski - Bale
23.03.2011 16:33
Имаше няколко хубави пътеписа.
цитирай
10. rustam - kanibalut
23.03.2011 16:41
казвал съм ти вече, че "пълните модератори" ги трия
цитирай
11. panti4 - Много добър анализ
23.03.2011 17:01
Аз бих искал да дам зелена светлина на Бале Балев и отново за стане тролски център, да му пожелаем успех.
цитирай
12. nabudonohonosor - Много интересно, припи ми се кафе.
23.03.2011 17:48
Много интересно, припи ми се кафе.
цитирай
13. boristodorov56 - Rustam`e - ти постави началото на писаната история на блог.бг.
23.03.2011 19:44
Редно е босовете на Инвестор да го забележат и те насърчат да продължиш.
Аплодирам високо и с удоволствие!
цитирай
14. rustam - magicktarot
23.03.2011 20:24
Да ти кажа - вие психолозите сте особена порода, честна дума.
Ама раберете бе, човек не прави задължително нещо, движен от осъзнат мотив или нагон. Освен ТО, има и АЗ, да му се не види. Интелектуално и естетическо наслаждение без сексуален подтекст.
цитирай
15. rustam - милански
23.03.2011 20:26
отлични бих казал. там му е силата, но рядко се хваща
цитирай
16. rustam - Приятелю пантич,
23.03.2011 20:27
да се надяваме, че с наша подкрепа, легендата Бале ще сътвори нови интересни проекти!
цитирай
17. rustam - Пепас,
23.03.2011 20:29
знам, разбира се. Намекваш за сбирките в "Дон домат".
Разбирам и защо прескачаш темата за "тавана", все пак и двамата знаем, че Дарси чете внимателно тук, а ако този таван можеше да говори....ех!
цитирай
18. rustam - Борка,
23.03.2011 20:32
все някой трябва да напише тези неща, нали Блог.бг не почва с появата на Пискова тук.
цитирай
19. bloger - Газпром ест для всех, ни ривите, ...
23.03.2011 20:32
Газпром ест для всех, ни ривите, мужики!
цитирай
20. rustam - bloger
23.03.2011 20:33
Хайде, иди да си легнеш.
цитирай
21. veseliak - Рустаме,
23.03.2011 20:47
Не знам какви основи си поставил, но за мен лично ти изтърси стопроцентови лъжи. И понеже не си мъж, не очаквам да ми изпратиш на мейла адреса си, за да търся съответната отговорност.

ТИ СИ ПЪЛНОЦЕНЕН И ЗАВЪРШЕН БОКЛУК.
цитирай
22. rustam - Веселяк,
23.03.2011 20:51
хайде и ти да се прибереш в поетичното гнездо. Тук не ти е като в родния "Откровения" да размахваш пръст и да спретваш подписки за изтриване.
цитирай
23. veseliak - Нали си пич
23.03.2011 20:52
Дай просто един адрес!

ПС Забравих, ти си просто един боклук!!!
цитирай
24. rustam - Това че съм пич
23.03.2011 20:55
не значи, че трябва да се отнасям сериозно до досадните мрънканици на всеки глупак!
цитирай
25. veseliak - Излъга ли или не
23.03.2011 20:57
И ако не си, прати адрес Боклук такъв!!!
цитирай
26. rustam - Я спри да нервничиш, човече
23.03.2011 21:00
кажи сега - за какво да съм излъгал?
цитирай
27. veseliak - Всяка дума в оня пост е лъжа, а ти си техният автор!
23.03.2011 21:04
Пред съда всеки от нас ще докаже тезата си!

От теб вече и извинение не искам. Направил съм необходимото. Трябва ми само адресът ти, за да си получиш призовката.

Чакам го!
цитирай
28. rustam - Адресът ми?
23.03.2011 21:19
А ключ от вкъщи не искаш ли? Ставаш досаден.
Не ме интересува дали си направил "необходимото", направи сега "достатъчното"
цитирай
29. magicktarot - 22. rustam, аз съм само любител психолог,
23.03.2011 21:22
съгласна съм, че сексът и либидото не са най-силните неща - както казва Юнг - гладът е много по-силен... Но ще си помисля дали наистина им е толкова чисто и възвишено, и същевременно - не зависещо от мотиви и нагони - интелектуално и естетическо наслаждение - ако е така - то те са открили нещо съвсем ново на Земята! Което си е за поклон! :)))

Но аз визирах друго - че обръщат толкова внимание на поетесите. По този начин другите жени може да се почувстват пренебрегнати. Но кой за каквото е учил, както се казва :)))
цитирай
30. veseliak - Боклук,
23.03.2011 21:29
Не искам ключ от вас, защото нямам намерение да приличам на подобни тебе долнопробни мошенници. Разпознаваш ли се? Ти си ДОЛНОПРОБЕН ЛЪЖЕЦ!!!

Ако това ти битие ти харесва, бъди убеден, че ще положа всички усилия не просто да те изтрият от блога, но и да те направя известен в това ти качество в родното ти Бургаско или кое да е училище. Да знаят учениците и колегите ти, с какъв качествен ЛЪЖЕЦ си имат работа. И да се отнасят подоващо с тебе! Като с обикновен Боклук!!!
цитирай
31. rustam - веселяк
23.03.2011 21:35
нещо си се разподскачал, май?
Давай го по "весело" :)
цитирай
32. veseliak - Не излизай по допирателната ЛЪЖЕЦО
23.03.2011 21:42
Ако ти наричаш желанието ми истината да възтържествува - ПОДСКАЧАНЕ, аз наричам поведението ти сучене на мокро виновно въже, опитващо да идлезе от положение!
Боклук е определението за такива като теб!
АБСОЛЮТЕН ЕДНОЗНАЧЕН БОКЛУК!!!
НИКОЙ НЯМА НУЖДА ОТ ЛЪЖЦИ КАТО ТЕБ!!!
ДОСТАТЪЧНО ЛИ СЪМ ЯСЕН ИЛИ ЩЕ ПРОДЪЛЖИШ ДА ПОДДЪРЖАШ ЛЪЖИТЕ СИ?
Единственият път да докажеш, че си прав е да дадеш адрес и да докажеш ЛЪЖИТЕ СИ В СЪДА!!!
Дотогава, под всяка твоя публикация ще стои моето твърдение, че ли ЛЪЖЕЦ, И СЛЕДОВАТЕЛНО БОКЛУК. ОТ НАЙ-ДОЛНИТЕ!!!
цитирай
33. rustam - гудбай
23.03.2011 21:43
намирам коментара ти за доста неуместен. говориш на аба.
Това не са "чикиджии" , а интелигентни, доста от тях успели, млади мъже и момичета, които имат добро чувство за хумор.
Е, понякога може и да са минавали границата, признавам.
Щом в един сайт има мъже и жени, при това пасващи си по интереси - събиранията и свалките са неизбежни.
цитирай
34. rustam - Виж,
23.03.2011 21:55
не отричам "прозренията" ти относно това, кой какво "бие"
В случая това не е релевантно. Освен това, струва ми се, че малко им завиждаш...честно
цитирай
35. veseliak - БОКЛУКЧИВ ЛЪЖЕЦО,
23.03.2011 22:00
Очевидно и днес няма да дочакам, да покажеш че си мъж, а не конска... Прати адреса си на rumitov@abv.bg. Аз чакам, и ти ще чакаш...

Лягам си. Да накараш боклук да стане отговорен човек е изтощително занимание. Особено, когато боклукът е от висока класа. Надявам се няма да коментираш зад възглавницата ми. Е, ако го направиш, то също ще влезе в иска. Щото като на всеки друг боклук, докато съм буден съм ти неудобен.

Но не забравяй, че и утре е ден. И аз пак ще съм на линия, да ти напомня величината на твоята липса на характер.

Спи спокойно, лично мое Боклуче. До утре. И внимавай как мърсуваш.
цитирай
36. blackpredator - :)))
23.03.2011 22:20
Рустаме, тук струва ми се, бъркаш трол с трипер

Веселяшко!:))

цитирай
37. panti4 - Eхо веселяка
23.03.2011 22:38
От какво си засегнат не мога да разбера, доста си нервен. По добре си взимай редовно хапчетата за нерви защото се излагаш.
цитирай
38. rustam - БП
23.03.2011 22:38
както казват англичаните - направо си е "гейско" :)
цитирай
39. darcy - Минусите е ясно кой и как ги е сложил
24.03.2011 01:57
но кой по дяволите е нацъкал 435 плюса?!
Чак толкова фенки не ми се вярва да има Пепас. Или...?
цитирай
40. valsodar - Злика е единственият с интелект ...
24.03.2011 01:58
Злика е единственият с интелект измежду изброените, в интерес на истината доста отдавна не е в страната. Бале е пълен гьон - не заслужава коментар. ТЛнет прояви наченки на хумор, но той е по-скоро на нивото на Бале и гейдружинката отколкото би могъл да се мери със Злика.
Един от троловете е бивш администратор на сайта - гледам, че не го споменаваш.

По-добре напиши за подмокрящите се пред фаворитите си модераторки - за свищовската и пловдивската връзка напиши - как чедата подкреят некадърноста на майките си :))
цитирай
41. анонимен - Дарси , че кой казва , че са фенКИ ? :-))
24.03.2011 02:00
Рустамич , преди бях казал , че ти и Панто сте най-големите глупаци в блог.бг .
Връщам си думите назад .
Тоя Веселяк е по-голям глупак от вас .
цитирай
42. анонимен - Радо , за Злика съм съгласен . Интелигентно пишлеме е (дано не прочете това , че ми е забранил да пиша хубави неща за него)
24.03.2011 02:10
Бале е отегчен . Това , което прави е неговата си реакция срещу лигавщините , лицемерието и масовото затъпяване на потребителите в нета . Ти , например имаш твой си начин да реагираш срещу тези неща . И както знаеш твоят начин също е страшно дразнещ и неприятен за много хора . Как мислиш те определят те ?
Всеки си има свой стил .
Моят също не е без кусури .
цитирай
43. mt46 - Добро утро!
24.03.2011 09:13
Едва сега разбрах какво е "трол"... Смятам, че остроумното тролене /осмиване/ на некадърността /съчетана с амбициозност, бездарност, глупост.../ е добър коректив, начин да се ограничи БЕЗГРАНИЧНАТА ГЛУПОСТ и СЛОВОБЛУДСТВО, които ни засипват /като постинги и коментари/...
Марин Тачков
цитирай
44. grobarq - Помня Бале Балев
24.03.2011 10:22
В интерес на истината е да се отбележи че когато прописах в blog.bg преди две години той беше човекът който така да се кажа ме "посрещна" в блога. Помня че тролеше някаква блогърка мисля че беше viki02 или нещо от този сорт, а аз му се скарах че се държи грубо към жена и настана конфликт.
Бале Балев е първоизточника на тролството в blog.bg а не нетчето както смятат мнозина.
За злика не съм съгласен, може и да писал умни неща, но в последно време доста деградира като блогър, камули като трол.
Все пак в историята ще останат доста интересни случки, като противник на троловете мога да кажа че наистина имаше доста кадърни тролове които не се предаваха, но през последните години се появиха и доста некачествени имитации.
цитирай
45. grobarq - pepas
24.03.2011 12:38
Ранният гробар от преди две години би ти казал че си грубиян, но понеже съм останал с добро впечатление от Дарси и от други няколко герои от вече закритият Приятелски сайт ще ти кажа че се случва често някой да загробва правописа си и да допуска грешки с клавиатурата.
Чух че нявга си населявал Люлин, така че като имаш път към България можем да пием бира. С Пепи Хиената ще измислим нещо и ще направим една блогърка среща. :))))))
цитирай
46. darcy - Съвет
24.03.2011 12:51
grobarq написа:

Чух че нявга си населявал Люлин, така че като имаш път към България можем да пием бира. С Пепи Хиената ще измислим нещо и ще направим една блогърка среща. :))))))


Не вярвай на всичко, което чуеш-видиш-прочетеш, Гробарю.
цитирай
47. veseliak - Рустаме,
24.03.2011 20:47
Услужиха ми с информация за месторабота и телефони. Сам се добрах до факса на регионалния инспекторат в Бургас. Най-любезно те каня, да пуснеш в блог.бг от свое име следната декларация:

"Долуподписаният Свилен Георгиев Цъгов - rustam, с настоящето декларирам, че всички факти, обстоятелства и твърдения публикувани от мен в пост от 16.03. с име ПРЕЗЕНТАЦИЯ не отговарят на истината и са изцяло измислени от мен. Признавам, че не разполагам с данни и доказателства за твърденията си, че потребител veseliak ползва повече от един никнейм. Същите съгласно информацията с която разполагам не отговарят на истината и представляват клевета.
Заявявам, че не съм получил съгласието на потребител veseliak за използването на личните му данни. Признавам, че това използване представлява нарушение на Закона за личните данни и се задължавам да залича въпросната публикация."

За да не си мислиш глупости ще ти кажа, че съвсем съзнателно толкова дни не се обръщам към модераторите на блога, основавайки се на съотетния текст от правилата. Далеч по-интересно ми е вместо да те изтрият моменталически, да те пържа на бавния огън да не знаеш какво точно ще предприема. С повечко постоянство доста неща се постигат. Бъди сигурен, че съм съвсем сериозен и както ти казах и преди смятам да те покажа в цялата ти "прелест" пред възможно най-много хора. Мисли добре какво ще предприемеш. Не сме в оня сайт, но аз съм си същия. Действай!!!
цитирай
48. tonito390 - :)))))))))))
24.03.2011 21:57
...само не ми е ясно,каква е тази работа,дето я е започнал този епилептик ?
цитирай
49. rustam - Веселяк,
24.03.2011 22:09
Верно ли си се добрал до факса сам?
Не може да бъде.
разкарай се от тука.
досаден си.
цитирай
50. rustam - пепас
24.03.2011 22:39
човекът получава, факсове!!!
А ти се ебаваш
цитирай
51. grobarq - Интересно
25.03.2011 10:08
Аз имам един приятел който като се напие казва - "Отивам да пусна един факс" и с часове клечи в тоалетната.
Доста интересно :D
цитирай
52. ejkobeshko - Интересно:
25.03.2011 13:50
допреди няколко дни въобще не бях чувал за Бале. После попаднах на историята за блогърската кариера на Пепас, която самия той си публикува (http://pepas.blog.bg/lifestyle/2011/03/21/moiata-blogerska-kariera.713593) и така въобще разбрах за че той е бил известен. Сега попаднах на това четиво за блог - легендите, което е обаче на Русатам.

Рустам до момента единствено ми правеше впечатление с доста злобливите си постове по отношение на други участници в блога. Сега, за първи път чета нещо негово съдържащо такива възхвали по адрес на някой друг.

Всичко това ме озадачи. Особено озадачаващо е това, че в историята на пепас и в историята на рустам има цели изречения, които съвпадат. За мен единственото обяснение на това е че източника им е един - или рустам е преписвал от пепас (защото времево поста на пепас е преди рустамовия) или пък (което ми изглежда по-вероятно) пепас и рустам са едно и също лице.

За другите споменати почти нищо не знам - нетчето съм чувал, но не съм чел нищо; за злика и БТП до днес нищо не знаех
цитирай
53. rustam - ежкобежко
25.03.2011 15:02
с твоя празен блог, явно си решил да не си губиш времето в писане.
Продължавай да четеш. Струва ми се ,че имаш доста общи неща с блогъра Донев.
цитирай
54. roza17 - Здравей!
29.03.2011 15:02
На мен ми беше интересно да прочета не само историята ти, Рустаме, но и коментарите. Шантава работа общо взето.:)
цитирай
55. net4eto - Блогера Пепас няма равен. Много го уважавам.
29.03.2011 15:05
цитирай
56. furiika - пълен боклук е
30.03.2011 15:39
:))
цитирай
57. furiika - :))))
02.04.2011 11:04
heruvim написа:
правиш ли додуци?


дОдуци не правя, само дУдуци
цитирай
58. furiika - на охлюви не става
04.04.2011 14:09
ни дОдуци, ни дУдуци
цитирай
59. borjanmljakov - хахаха
05.04.2011 14:32
Истинското фамилно име на блогера рустам било цъгов (първо - свилин)!
Познат блогер ме светна, че сред камионджиите по шосето Меден рудник - Средец бил известен просто като свилин пидираса.
цитирай
60. sowhat - не че е важно
29.04.2011 20:52
но хронологията от някой, който е тук, когато в блог бг бяхме не повече от 100 човека е следната:
пръв тук беше бббб
после се появи злика и изобщо не беше трол, а гениален )))
първите троления бяха на бббб и партията майка ( и тролените бяха стефан - цефулес и кендисейс ) именно
по това време се появи и бале именно бале, а не пепас, както се нарече по- късно, а бббб стана тлнет.
балетлнетпепас е най- късно появилият се трол
можете да си мислите каквото си искате за троловете, но те притежават нещо, което напоследък много рядко се среща в блога - интелект и убийствено чувство за хумор.
както се казва - ако някой го е страх от мечки, да не се регистрира в блог бг
)))

цитирай
61. lostov - Ти да видиш...
25.06.2012 01:18
Луда работа.. ;)
цитирай
62. apostapostoloff - По едно време се появих аз и
08.10.2012 17:02
се изкензах в минетчийницата на Бале Балев, прочул се с творческиа си псевдоним Бале Дришльо Измекярчето. Направо му ебах дръндара лелин!
цитирай
63. sofist - Интересно
08.10.2016 05:26
Интересно ще има ли още от тази поредица за легендите
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3808621
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив